Měsíční licence od 590 Kč
V závislosti na počtu uživatelů a objemu automatizovaných dokumentů.
Kompletní řešení pro automatizaci advokátní kanceláře bez nutnosti vlastního IT týmu. Generování dokumentů nahrazuje práci s běžnými vzory a vede ke zvýšení efektivity, snížení chybovosti a digitalizaci kanceláře.
Chci vědět vícInteraktivní formuláře nahrazují práci se smluvními vzory. Sestaví správnou variantu dokumentu a vyplní potřebná data. Za méně času tak vytvoříte více dokumentů. Umožňuje hromadné úpravy ujednání i designu nad všemi dokumenty.
Implementace vlastních vzorů bez omezení – vlastní design, dvoujazyčné smlouvy, křížové odkazy, styly i automatické číslování. Doplňuje data z veřejných rejstříků i databáze smluvních ujednání. Dokument lze sestavit kompletně anebo k dalšímu dopracování.
V závislosti na počtu uživatelů a objemu automatizovaných dokumentů.
Kompletně nahrazuje běžné smluvní vzory. Obsah i design dokumentů na míru.
Evidence a reporting času na přípravu smluv.
Vytvářejte svou databázi smluvních ujednání a propojte ji se smlouvami.
Zabezpečený cloud anebo on-premise řešení.
Klientský portál – možnost zpřístupnit interaktivní vzory klientům.
Vyhledávejte napříč aplikací bez omezení – dokumenty, osoby, uživatele a další data.
Integrované elektronické podpisy. Různé možnosti ověřování identity a nastavených scénářů.
Možnost nastavit povinné schvalování dokumentu.
SingleCase, MS 365, obchodní rejstřík, katastru a dalších 50+ zdrojů přímo do smluv.
Díky Legal Systems si naši klienti vytváří stovky smluv každý měsíc. Spolehlivě a bez chyb.
Hendrik Meyer, CEO BezrealitkyDokumenty si u nás chystají makléři sami. Smlouvy lze díky napojení na katastr jednoduše vytvořit a s klientem na místě podepsat. Mám tak jistotu, že se nedělají chyby a makléře nezpomalují formality.
Dominik Ženatý, ředitel DOMA realitní makléřiObchodníci u nás připravují smlouvy každý den. Legal Systems všem zjednodušilo práci a dalo nám kontrolu nad všemi dokumenty.
Tomáš Čmelík, COO TravelkingDíky Legal Systems se mohou naši makléři více soustředit na klienty a jejich potřeby. Zároveň máme jistotu, že smlouvy jsou bez chyb a AML v souladu se zákonem.
Tomáš Jelínek, CEO Century 21Vybrali jsme Legal Systems jako nejlepší řešení pro naše nakladatelství. Licenční smlouvy si děláme sami na počkání a bez chyb.
Vít Šebor, ředitel Jan Melvil PublishingMáme tisíce zákazníků po celé České republice. Zajištění podpisů smluv klasickým způsobem a jejich následná archivace byla náročná disciplína. Přechodem na řešení od Legal Systems se naše práce v tomto směru výrazně zjednodušila a zefektivnila.
Tomáš Israel, obchodní ředitel FONTANA WATERCOOLERS s.r.o.Spolupráce s firmou Legal Systems nám přinesla plně automatizovanou pracovněprávní agendu včetně napojení na náš administrativní systém. To vše s ohledem na maximální zabezpečení citlivých dat.
Markéta Kratěnová, vedoucí odboru personálního a právního Ústavní soudV realitách jsou kladeny stále větší nároky na zprostředkovatele ze strany klientů i kontrolních orgánů. Elektronické podpisy od Legal Systems nám dávají výhodu rychlosti, možnosti kontrol dle AML a dokonalý přehled.
Ondřej Mašín, výkonný ředitel BIDLI realityJednoduše jsme automatizovali naše účetní smlouvy. Nemusí je teď chystat právník a já mám jistotu, že jsou vždy dle standardů naší firmy.
Martin Jaspar, ředitel společnosti Jaspar s.r.o.Podklady k převodům nemovitostí a dalšímu vydraženému majetku u nás chystají přímo dražebníci. S pomocí Legal Systems a jejich napojení na katastr a insolvenční rejstřík generujeme dokumenty rychle a minimalizujeme chybovost.
Jaroslav Hradil, statutární ředitel PROKONZULTA, a.s.Uzavíráme smlouvy s novými zákazníky na dálku elektronicky. Legal Systems nám tak pomohli zjednodušit proces pro nové zákazníky, a zároveň zautomatizovat proces uvnitř firmy.
Stanislav Kutáček, předseda představenstva AutonapůlLegal Systems nám v mnohém usnadnil práci. Tvorba smluv nám zabere jen pár minut, není třeba je kontrolovat a navíc máme záruku, že jsou právně v pořádku.
Petr Němeček, jednatel firmy ADRIA GOLD, s.r.o.