Nízké vstupní a provozní náklady
Cena měsíční licence od 360 Kč v závislosti na počtu automatizovaných dokumentů. Bez omezení uživatelů.
S aplikací Legal Systems automatizujete HR dokumentaci od nástupu zaměstnance po výstup. Podepisujte bez papíru a jednoduše digitalizujte všechny právní procesy na HR.
Mám zájem o demoNahraďte své vzory ve Wordu automatickými formuláři. Sestavujte dokumenty jako vstupní dotazník, pracovní smlouvu, dodatky hromadně, na pár kliknutí a bez chyb.
Pracovní smlouvy, mzdové výměry, dodatky, účasti na školení, BOZP a další dokumenty nyní můžete podepisovat elektronicky a hromadně se všemi zaměstnanci.
Cena měsíční licence od 360 Kč v závislosti na počtu automatizovaných dokumentů. Bez omezení uživatelů.
Posílejte hromadně dokumenty k podpisu na všechny zaměstnance.
Více než 100 integrací na největší HR a ERP systémy. Microsoft, Helios, BambooHR a další.
Aktualizace časových razítek pro prodloužení platnosti, auditní stopa ke každému podepsanému dokumentu.
Upozornění na konec zkušební doby, narozeniny zaměstnance a další termíny ze smluv.
Úložiště v souladu s GDPR, robustní správa přístupů a oprávnění ke smlouvám.
Automatický přehled zaměstnanců z dat ze smluv, možnost synchronizace s dalšími systémy.
Schvalování dokumentů jako součást podepisovacího workflow.
Rychlá a jednoduchá implementace bez nutnosti zapojit vlastní IT kapacity.
Pomáháme firmám s chytrou digitalizací a archivací smluv nejen v oblasti realit. Přenechejte i vy starosti s právem na nás a věnujte se naplno tomu, v čem vynikáte.
Díky Legal Systems si naši klienti vytváří stovky smluv každý měsíc. Spolehlivě a bez chyb.
Hendrik Meyer, CEO BezrealitkyDokumenty si u nás chystají makléři sami. Smlouvy lze díky napojení na katastr jednoduše vytvořit a s klientem na místě podepsat. Mám tak jistotu, že se nedělají chyby a makléře nezpomalují formality.
Dominik Ženatý, ředitel DOMA realitní makléřiObchodníci u nás připravují smlouvy každý den. Legal Systems všem zjednodušilo práci a dalo nám kontrolu nad všemi dokumenty.
Tomáš Čmelík, COO TravelkingDíky Legal Systems se mohou naši makléři více soustředit na klienty a jejich potřeby. Zároveň máme jistotu, že smlouvy jsou bez chyb a AML v souladu se zákonem.
Tomáš Jelínek, CEO Century 21Vybrali jsme Legal Systems jako nejlepší řešení pro naše nakladatelství. Licenční smlouvy si děláme sami na počkání a bez chyb.
Vít Šebor, ředitel Jan Melvil PublishingMáme tisíce zákazníků po celé České republice. Zajištění podpisů smluv klasickým způsobem a jejich následná archivace byla náročná disciplína. Přechodem na řešení od Legal Systems se naše práce v tomto směru výrazně zjednodušila a zefektivnila.
Tomáš Israel, obchodní ředitel FONTANA WATERCOOLERS s.r.o.Spolupráce s firmou Legal Systems nám přinesla plně automatizovanou pracovněprávní agendu včetně napojení na náš administrativní systém. To vše s ohledem na maximální zabezpečení citlivých dat.
Markéta Kratěnová, vedoucí odboru personálního a právního Ústavní soudV realitách jsou kladeny stále větší nároky na zprostředkovatele ze strany klientů i kontrolních orgánů. Elektronické podpisy od Legal Systems nám dávají výhodu rychlosti, možnosti kontrol dle AML a dokonalý přehled.
Ondřej Mašín, výkonný ředitel BIDLI realityJednoduše jsme automatizovali naše účetní smlouvy. Nemusí je teď chystat právník a já mám jistotu, že jsou vždy dle standardů naší firmy.
Martin Jaspar, ředitel společnosti Jaspar s.r.o.Podklady k převodům nemovitostí a dalšímu vydraženému majetku u nás chystají přímo dražebníci. S pomocí Legal Systems a jejich napojení na katastr a insolvenční rejstřík generujeme dokumenty rychle a minimalizujeme chybovost.
Jaroslav Hradil, statutární ředitel PROKONZULTA, a.s.Uzavíráme smlouvy s novými zákazníky na dálku elektronicky. Legal Systems nám tak pomohli zjednodušit proces pro nové zákazníky, a zároveň zautomatizovat proces uvnitř firmy.
Stanislav Kutáček, předseda představenstva AutonapůlLegal Systems nám v mnohém usnadnil práci. Tvorba smluv nám zabere jen pár minut, není třeba je kontrolovat a navíc máme záruku, že jsou právně v pořádku.
Petr Němeček, jednatel firmy ADRIA GOLD, s.r.o.